برق منطقه ای سیستان و بلوچستان
سال 1397، سال حمایت از کالای ایرانی
دسته بندی مطالب
بيانيه سطح توافق خدمات
بيانيه توافق سطح خدمت تارنماي شركت برق منطقه‌اي سيستان و بلوچستان:
1. امكان دسترسي به سيستم خدمات مشتركين براي مشتركين سنگين به صورت تمام وقت فراهم مي‌باشد.
2. امكان دسترسي كاربران به سامانه نظام پيشنهادات، خدمات رفاهي، معاملات و تامين كنندگان به صورت تمام وقت امكان پذير مي‌باشد.
3. امكان ثبت و پيگيري شكايت و درخواست، از طريق مراجعه به بخش خدمات الكترونيك، شكايت و درخواست و يا پرسش و پاسخ به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، فراهم گرديده است.
4. پس از ثبت درخواست يا شكايت، در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري، و به متقاضي اعلام مي‌گردد.
5. ارتباط با مديرعامل و معاونين شركت در  بخش خدمات الكترونيك در دسترس مي‌باشد.
6. اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس مراجعين گرامي مي‌باشد. 
تاریخ به روزرسانی:
1396/11/14
تعداد بازدید:
34
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال 1397، سال حمایت از کالای ایرانی
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت برق منطقه اي استان سيستان و بلوچستان  مي باشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه