برق منطقه ای سیستان و بلوچستان
سال 1398، سال رونق تولید
دسته بندی مطالب
راهبرد مشاركت سازمان
 
راهبرد مشاركت سازمان 
 
اين سازمان كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها،آيين نامه ها،دستور العمل ها و ضوابط اجرايي و .... را پيش از ابلاغ به مدت دو هفته از طريق درگاه الكترونيكي خود در معرض نقد عموم قرار داده  و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي،نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ آن اقدام مي نمايد.
شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان در راستاي اجراي مصوبه طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع و به منظور نيل به اهداف مندرج در منشور اخلاقي و خط مشي شركت برق منطقه‌اي سيستان و بلوچستان مبني بر ارتقاء سطح رضايتمندي مشتركين برق و ساير مردم نسبت به دريافت نظرات، پيشنهادها و انتقادات ايشان، از طرق زير اقدام مي‌نمايد.
 ذينفعان از طريق پرتال، مي توانند نظرات خود را در خصوص كيفيت ارايه خدمات موجود در شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان ارايه نمايند دريافت نظر سنجي ها در جهت خدمت رساني بهتر و رفع نواقص بوده است و نيز شفافيت ، پاسخگويي، مسئوليت پذيري، از جمله مواردي است كه ذينفعان مي توانند اظهار نظر نمايند.
2- نظر سنجي خدمات مشتركين 
ذينفعان از طريق پرتال، مي توانند نظرات خود را در خصوص ارايه خدمات مشتركين موجود در شركت برق منطقه اي ارايه نمايند.
3- تكريم ارباب رجوع 
ذينفعان از طريق پرتال، مي توانند نظرات خود را در خصوص ارايه خدمات موجود در شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان ارايه نمايند دريافت نظر سنجي ها در جهت خدمت رساني بهتر و رفع نواقص بوده است و نيز شفافيت ، پاسخگويي، مسئوليت پذيري، از جمله مواردي است كه ذينفعان مي توانند اظهار نظر نمايند
4- نظرسنجي پرتال
ذينفعان از طريق آدرس الكترونيكي موجود در پرتال و نيز ثبت نظر متني در انتهاي هر پست ارايه شده، مي توانند نظرات خود را در خصوص كيفيت مطالب بيان كنند
5- سامانه نظام پيشنهادات 
ذينفعان شبكه داخلي مي توانند از طريق سامانه نظام پيشنهادات ايده هاي خود را به صورت دقيق بيان كرده و سپس در صورت بررسي، تاييد و تصويب ايده ها در كميته داوري، از مزاياي ارائه و مشاركت در پيشنهادها بهره مند شوند.
6-راي گيري بر خط و سكوي رايزني ديجيتال (تالار گفتگو)
لينك تالار گفت و گو از طريق آدرس الكترونيكي موجود در پرتال قابل دسترس مي باشد. در اين تالار، انجمن هاي مختلف قرار داده شده است. ذينفعان با مراجعه به انجمن نظرسنجي مشاركتي مي توانند پاسخ خود را در مورد موضوع اعلام شده بيان نمايند. نظرات پس از بررسي توسط راهبر و متولي سيستم منتشر مي شود.
7- ارتباط با مدير عامل 
عموم ذينفعان مي توانند از طريق منوي ارتباط با شركت، قسمت ارتباط با مدير عامل نسبت به ارسال پيام اقدام نمايند.
8- ارتباط با مديران ارشد شركت 
اطلاعات تماس مديران ارشد شركت از طريق اين جايگاه قابل دسترس مي باشد. ذينفعان مي توانند از طريق تماس، با مسئولين شركت، نسبت به پيگيري درخواست هاي خود و نيز ارسال پيام اقدام نمايند.
9- سامانه رسيدگي به شكايات
عموم ذي نفعان مي توانند با استفاده از سامانه ي شكايات نسبت به ثبت و پيگيري شكايات خود اقدام نمايند.
10- اين سازمان كليه بخشنامه ها، آيين نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرايي و ... را از طريق قسمت قوانين و مقررات پرتال، جهت اطلاع و استفاده قرار داده است.
 
11- امكان دريافت و پاسخگويي پيام مخاطبين از طريق پست الكترونيكي info@sbrec.co.ir ايجاد شده است. 
تاریخ به روز رسانی:
1398/04/05
تعداد بازدید:
91
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال 1398، سال رونق تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت برق منطقه اي استان سيستان و بلوچستان  مي باشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه