۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان
تالار گفتگو RSS ويژه همكاران پست الكترونيك نقشه سايت تماس با ما صفحه اصلي
 
Englishlفارسی
زیر سایت ها/
شرح وظایف

شرح وظایف، مسئولیتها، اختیارات، شاخصها و ارتباطات دفتر سازماندهی و بهبود روشها

الف )اهم وظایف عمومی:

- نظارت بر اجرای قوانین ، مقررات و دستورالعملهای صادره و انجام مطلوب وظایف واحد تحت سرپرستی

- برنامه ریزی به منظور استفاده مطلوب از امکانات واحد تحت سرپرستی

- کنترل دقیق پیشرفت کار و انجام به موقع برنامه های محوله در مقاطع زمانی پیش بینی شده

- همکاری و هماهنگی مستمر با واحدهای ذیربط در زمینه های پیش بینی بودجه واحد تحت سرپرستی

- سازماندهی واحد تحت سرپرستی ، برنامه ریزی نیروی انسانی و نیازسنجی آموزشی پرسنل تحت سرپرستی

- ارزیابی عملکرد واحد و سایر پروژه های مطالعاتی توسعه منابع انسانی طبق دستور مقام مافوق

- هماهنگی و ارتباط موثر با سایر واحدهای شرکت در اجرای وظایف محوله و سیاستها و خط مشی های تعیین شده

- بررسی و ارزیابی فعالیتها و عملکرد واحد تحت سرپرستی به منظور شناسایی تنگناها و ارائه راه حلهای اصولی در حل مسائل و مشکلات

- تهیه و تنظیم و ارائه گزارشات تحلیلی در رابطه با فعالیتهای ذیربط به مقام مافوق

- کنترل و بررسی فعالیتهای شغلی پرسنل تحت سرپرستی به منظور ارتقاء کیفیت فعالیتها و پیشگیری از انجام هر گونه عملیات غیر منطبق با نیازمندیهای تعریف شده

- برنامه ریزی به منظور تحکیم روابط انسانی در محیط کار واحد تحت سرپرستی و ایجاد مکانیسمهای انگیزشی به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد پرسنل واحد

 

ب ) اهم وظایف اختصاصی :

- مطالعه و بررسی مستمر سیستمها و روشهای اداری و پرسنلی موجود به منظور اصلاح عملکرد آنها

- انجام بررسیها و مطالعات مستمر به منظور طراحی مناسب ترین ساختار و سازماندهی پستهای سازمانی متناسب با وظایف و ماموریتهای واحدهای مختلف شرکت

- طراحی و بکارگیری برنامه های شناخت و تجزیه و تحلیل مشاغل به منظور تدوین شناسنامه مشاغل و بهره گیری متنوع از آن

- انجام مطالعات و بررسیهای مستمر در زمینه تجدید مهندسی فرآیندها و اصلاح روشهای شرکت

- انجام مطالعات و بررسیهای مستمر به منظور ارائه طرحهای مناسب جا و مکان و بهینه سازی فرمهای در جریان واحدهای مختلف شرکت

- تهیه و تدوین نمودار تشکیلاتی پستهای سازمانی و شرح وظایف واحدهای شرکت

- جاری نگهداشتن سازمان شرکت از طریق پیشنهاد ایجاد، حذف، ادغام و یا تغییر در عناوین پستهای سازمانی

- اتخاذ تدابیر لازم و ارائه پیشنهادات به منظور برگزاری نشستها، گردهمائیها و همایشهای علمی در زمینه آخرین تحقیقات و دستاوردهای توسعه منابع انسانی

مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشها دارای کلیه

پ) اختیارات:

اختیارات لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای محوله از طرف معاونت منابع انسانی می باشد. مگر در مواردی که تفویض آن قانونا مجاز نبوده و یا احتیاج به ابلاغ حکم جداگانه ای داشته و یا به موجب بخشنامه ها و یا دستورالعملهای خاص مستثنی شده باشد .

ت) اهم شاخصهای عملکرد:

- رعایت نظامنامه تشکیلات، مصوبه ها، بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی

- به روز بودن شرح وظایف و عدم تداخل شرح وظایف واحدها

- اجرا و طراحی به موقع برنامه های بازنگری در سازمان و ارائه پیشنهادات اصلاحی

- کنترل پستهای بلاتصدی سازمان

- اصلاح فرآیندها جهت تسهیل در انجام فعالیتهای شرکت( بهبود روشها)

ج ) ارتباطات اصلی:

ارتباطات درون سازمانی

نوع ارتباط

معاون منابع انسانی

خط گزارش دهی مستقیم

امور کارکنان

ابلاغ سازمان تشکیلاتی واحدها و اخذ احکام پرسنلی

دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل و حسابرسی داخلی

مطرح نمودن تغییرات و اصلاحات تشکیلاتی و روشهای انجام کار به منظور تایید هیئت مدیره

کلیه واحدهای شرکت

تبادل اطلاعات تشکیلاتی، روشها و فرمهای انجام کار

ارتباطات برون سازمانی

نوع ارتباط

پیمانکاران

اجرای برنامه های سازماندهی و دیگر پروژه های ذیربط

توانیر

تبادل اطلاعات، ارائه گزارشات

وزارت نیرو

تبادل اطلاعات، ارائه گزارشات

 

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تعداد بازدیدکنندگان امروز 148 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 510 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 608017 تعداد کاربران بر خط 3 تعداد کاربران لاگین بر خط 1
اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان می باشد.
 
Powered by DorsaPortal