۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان
تالار گفتگو RSS ويژه همكاران پست الكترونيك نقشه سايت تماس با ما صفحه اصلي
 
Englishlفارسی
95/17 شماره :
توسعه دو فيدر خط 230 كيلو ولت پست لوتك موضوع:

به اين وسيله اعلام مي شود، آن شركت محترم براساس فهرست كوتاه ارزيابي كيفي، واجد امتياز شركت در مناقصه تشخيص داده شده از اين رو ، مقتضي است آن شركت ، در اسرع وقت ، دريافت اين دعوتنامه را طي نامه از طريق دورنگار 33445764-054 اطلاع داده و با توجه به اطلاعات ارائه شده دراين دعوتنامه ، نسبت به خريد اسناد مناقصه ، اقدام كرده و يا مراتب انصراف خويش را در مهلت مقرر ، اعلام نمايد .

اين نامه ( دعوت به ارائه پيشنهاد) ، نبايد به عنوان دعوت براي عقد پيمان تلقي شود . وصول پيشنهاد ارائه شده ، براي مناقصه گزار تعهدي ايجاد نكرده و مناقصه گران حق ادعاي خسارت را از مناقصه گزار ، نخواهند داشت .

از مناقصه گران ، درخواست مي شود كه به نكات درج شده در" دستور العمل شركت در مناقصه " و همچنين مواردي كه در زير آمده است ، به دقت توجه كنند .

1- موضوع مناقصه :كارهاي موضوع مناقصه عبارت است از، توسعه 2 فيدر 230 كيلو ولت در پست 63/230 كيلو ولت لوتك

 كه محدوده و شرايط آن ، در اسناد مناقصه مشخص شده است .

2- خريد اسناد مناقصه :مناقصه گران علاقه مند ، مي توانند يك سري كامل از اسناد مناقصه را در مقابل ارائه درخواست كتبي و فيش مبلغ000/000/2ريال (دو ميليون ريال) به حساب شماره2175092670006 نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان به نام درآمد حاصل از فروش اموال و متفرقه شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان خريداري كنند .مبلغ واريز شده ، غيرقابل استرداد است. اسناد مناقصه ،در ساعات اداري از روز روز شنبه مورخ2/11/95 لغايت روز سه شنبه مورخ 5/11/95،براي فروش آماده است.

3-نشاني و نحوه دريافت اسناد مناقصه : اسناد مذكور به دو صورت قابل دريافت است :

1-     مراجعه حضوري به همراه معرفي نامه كتبي به آدرس مشهد ، بزرگراه شهيد كلانتري ، بلوار پيروزي ، پيروزي 1/2 ، خيابان بعد از آلاله 6 ، پلاك 5 ، مشاور پروژه شركت مهندسي مشاور نيروي خراسان (منيران) . تلفن : 05138717200 . فكس : 05138717220 .

2-     ارسال درخواست كتبي جهت دريافت اسناد كه آدرس ايميل رسمي مناقصه گر در آن عنوان شده باشد به مشاور پروژه شركت منيران از طريق نمابر 05138717220 و هماهنگي دريافت الكترونيكي اسناد از طريق تلفن 05138717200

ضمنا اعلام دريافت اسناد توسط مناقصه گر به صورت كتبي از طريق نمابر شماره 0518717220 الزاميست .

4- تضمين شركت در فرايند ارجاع كار : پيشنهاد دهنده به همراه پيشنهاد خود بايد يك فقره تضمين شركت در فرايند ارجاع كار به مبلغ000/000/300/2 ريال(بحروف:دو ميليارد و سيصد ميليون  ريال) كه به يكي از دو روش مشروحه زير تهيه گرديده تسليم نمايد .

الف ) واريز وجه تضمين به شماره حساب 2175092659000 بنام تمركز وجوه سپرده جاري شركت سهامي برق منطقه اي سيستان و بلوچستان نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان و رسيد آن به عنوان تضمين در پاكت (الف) تحويل دستگاه مناقصه گزار گردد .

ب) ضمانتنامه بانكي به نام دستگاه مناقصه گزار و به ترتيب مندرج در اسناد مناقصه (مطابق با آيين نامه تضمين موضوع تصويب نامه شماره 123402/ت 50659ه مورخ 22/9/94 هيئت وزيران) تهيه و تسليم نمايد . ضمانتنامه مذكور بايستي مطابق فرمي كه پيوست اسناد مناقصه است ، از يكي از بانك هاي ايراني و به مبلغ فوق الذكراخذ گردد و به مدت سه(3) ماه شمسي از تاريخ تسليم پيشنهادها معتبر و به درخواست دستگاه مناقصه گزار با هزينه و همكاري پيشنهاد دهنده براي مدت 3 ماه ديگر قابل تمديد باشد .

5- زبان پيشنهاد :پيشنهاد ، مكاتبه ها ، و مدارك مربوط به آن ، بايد به زبان فارسي تهيه شود .

6- ارز پيشنهاد :نحوه قيمت گذاري و ارز(هاي) پيشنهاد ، بايد به ارز رايج كشور (ريال) باشد .

7- اعتبار پيشنهاد :پيشنهاد ، بايد تا 180 روز  بعد از آخرين موعد تسليم پيشنهادها ، اعتبار داشته باشد .

8- مهلت و نشاني تسليم پيشنهاد :پيشنهادها ، بايد حداكثر تا ساعت 3 بعدازظهر روزيكشنبه مورخ 17/11/95 به دبيرخانه شركت به نشاني زاهدان خيابان دانشگاه حد فاصل دانشگاه 37 و 39 شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان تحويل شود .پيشنهاد هايي كه ديرتر از اين مهلت تسليم شود ، دريافت نخواهد گرديد .

9- بازكردن پيشنهادها :مناقصه گزار ، پيشنهادها را در ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 18/11/95 ، به نشاني زاهدان خيابان دانشگاه حد فاصل دانشگاه 37 و 39 شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان دفتر امور تداركات و قراردادها ، باز خواهد كرد .

10- مدت انجام كار : مدت انجام كار 5(پنج) ماه شمسي مطابق با جدول زماني ارائه شده توسط پيشنهاد دهندگان ( كه به تأييد دستگاه نظارت برسد ) مي باشد .

11- تهيه پيشنهاد ها : هر يك از سه پاكت الف ، ب ، ج ، بايد جداگانه لاك و مهر شده و جمعاً در لفاف يا پاكت لاك و مهر شده ديگري گذارده شوند و روي هر يك از سه پاكت مذكور و لفاف آنها نام و نشاني شركت كننده مناقصه و شماره و موضوع مناقصه به وضوح نوشته شده باشد .

12- حق بررسي : مناقصه گزار ، اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه قبل از انتخاب مناقصه گر يا واگذاري پيمان ، صحت و سقم اطلاعات فراهم شده از سوي مناقصه گر را بررسي كند ؛ و مناقصه گر با تسليم پيشنهاد ، اين حق بررسي را از سوي مناقصه گزار ، مي پذيرد.

*به پيشنهاداتي كه فاقد سپرده يا امضاءاصل ، مشروط و مخدوش و سپرده هاي كمتر از ميزان مقرر ، چك شخصي و نظاير آن و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مدت مقرر در دعوت نامه واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

 

 

             غلامرضا پاشايي

مدير امورتداركات و قراردادها
شرح:
شركت برق منطقه اي برگزارکننده:
1395/11/05 مهلت دریافت:
شركت منيران محل دریافت:
درخواست كتبي به همراه فيش واريزي به مبلغ دوميليون ريال مدارک مورد نیاز:
1395/11/16 مهلت ارسال:
دبيرخانه شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان آدرس:
1395/11/17 تاریخ گشایش پاکت ها:
2300000000 مبلغ تضمین:
55000000000 مبلغ اولیه پیمان:
طرح انتقال محل تامین اعتبار:
پنج ماه مدت پروژه:
1395/11/02 آخرین مهلت:
1395/11/02 تاریخ ثبت پروژه:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان می باشد
 
Powered by DorsaPortal