۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر
تالار گفتگو RSS ويژه همكاران پست الكترونيك نقشه سايت تماس با ما صفحه اصلي
 
Englishlفارسی
95/14 شماره :
خريد 2400 عدد مقره رابر خط 400 كيلو ولت موضوع:

آگهي مناقصه شماره 14/95

مناقصه گزار : شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان

نوع مناقصه : عمومي يك مرحله اي

موضوع مناقصه : : خريد 2400 عدد مقره سيليكون رابر خط 400 كيلوولت

مبلغ خريد اسناد مناقصه: مبلغ000/500 ريال (پانصد هزار ريال) به حساب شماره2175092670006 نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان  به نام درآمد حاصل از فروش اموال و متفرقه شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان . مبلغ واريز شده غيرقابل استرداد است .

تاريخ فروش اسناد مناقصه :ساعات اداري از تاريخ 21/10/95 لغايت 28/10/95

روش فروش اسناد مناقصه: مناقصه گر ميبايست تصوير فيش واريزي و نامه درخواست خريد اسناد را كه در آن آدرس ايميل رسمي مناقصه گر عنوان شده باشد ، از طريق دورنگار33445764-054 ارسال و جهت هماهنگي  براي دريافت الكترونيكي اسناد با شماره تلفن 31137057-054 تماس حاصل نمايد و همچنين پس از دريافت الكترونيكي اسناد مراتب را كتبا اطلاع دهد .

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار : مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار 000/000/960 ريال ( نهصد و شصت ميليون ريال) مي باشد كه به يكي از صورتهاي معتبر زير بايد تهيه وارائه شود.

الف – ضمانت نامه بانكي با فرمت مندرج در اسناد مناقصه

ب:واريز وجه تضمين به شماره حساب 2175092659000 نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان  به نام تمركز وجوه سپرده طرح استاني شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان

تاريخ تحويل پاكات مناقصه :حداكثرتا ساعت3 بعدازظهر روز  شنبه مورخ 9/11/95

محل تحويل پاكات مناقصه: دبيرخانه شركت به آدرس زاهدان خيابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه 37و39شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان

تاريخ بازگشايي پاكات مناقصه: پيشنهادهاي واصله در ساعت  12 روزيكشنبه  مورخ 10/11/95 گشايش مي گردد.

محل بازگشايي پاكات مناقصه: زاهدان خيابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه 37و39شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان-دفتر امور تداركات و قراردادها

مدت تحويل كالا : 5 ماه شمسي از تاريخ ابلاغ قرارداد توسط كارفرما

شرايط لازم جهت شركت در مناقصه :

1-مناقصه گر ميبايست توليدكننده كالاي موضوع مناقصه در داخل كشور باشد .

2-مناقصه گر ميبايست سابقه توليد مقره 400 كيلوولت سيليكون رابر را در 5 سال گذشته داشته باشد .

3-مناقصه گر ميبايست تايپ تست معتبر و مورد تاييد كارفرما و مشاور را ارائه نمايد .

مستندات شرايط لازم جهت شركت در مناقصه به ترتيب مندرج در اسناد مناقصه ، ميبايست ارائه شود . در صورت عدم ارائه هر يك از مستندات فوق الذكر ، پيشنهاد مالي مناقصه گر بازگشايي نخواهد گرديد .

شرح:
برق منطقه اي سيستان و بلوچستان برگزارکننده:
1395/10/28 مهلت دریافت:
بصورت الكترونيكي محل دریافت:
مدارک مورد نیاز:
1395/11/09 مهلت ارسال:
آدرس:
1395/11/10 تاریخ گشایش پاکت ها:
960000000 مبلغ تضمین:
0 مبلغ اولیه پیمان:
طرح محل تامین اعتبار:
5ماه مدت پروژه:
1395/10/20 آخرین مهلت:
1395/10/20 تاریخ ثبت پروژه:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان می باشد
 
Powered by DorsaPortal