۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان
تالار گفتگو RSS ويژه همكاران پست الكترونيك نقشه سايت تماس با ما صفحه اصلي
 
Englishlفارسی
95/12 شماره :
خريد يكدستگاه فيدر خط 63 كيلو ولت موضوع:

آگهي مناقصه شماره 12/95

مناقصه گزار : شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان

نوع مناقصه : عمومي يك مرحله اي

موضوع مناقصه : : خريد يكدستگاه فيدر سيار خط 63 كيلوولت

مبلغ خريد اسناد مناقصه: مبلغ000/500 ريال (پنجاه هزار ريال) به حساب شماره2175092670006 نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان  به نام درآمد حاصل از فروش اموال و متفرقه شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان . مبلغ واريز شده غيرقابل استرداد است .

تاريخ فروش اسناد مناقصه :ساعات اداري از تاريخ 21/10/95 لغايت 28/10/95

روش فروش اسناد مناقصه: مناقصه گر ميبايست تصوير فيش واريزي و نامه درخواست خريد اسناد را كه در آن آدرس ايميل رسمي مناقصه گر عنوان شده باشد ، از طريق دورنگار33445764-054 ارسال و جهت هماهنگي براي دريافت الكترونيكي اسناد با شماره تلفن 31137057-054 تماس حاصل نمايد و همچنين پس از دريافت الكترونيكي اسناد مراتب را كتبا اطلاع دهد .

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار : مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار 000/000/305 ريال ( سيصد و پنج ميليون ريال) مي باشد كه به يكي از صورتهاي معتبر زير بايد تهيه وارائه شود.

الف – ضمانت نامه بانكي با فرمت مندرج در اسناد مناقصه

ب:واريز وجه تضمين به شماره حساب 2175092623008نزد بانك ملي شعبه دانش زاهدان  به نام تمركز وجوه سپرده جاري شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان

تاريخ تحويل پاكات مناقصه :حداكثرتا ساعت3 بعدازظهر روز يكشنبه مورخ 10/11/95

محل تحويل پاكات مناقصه: دبيرخانه شركت به آدرس زاهدان خيابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه 37و39شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان

تاريخ بازگشايي پاكات مناقصه: پيشنهادهاي واصله در ساعت  10 صبح روزدوشنبه  مورخ 11/11/95 گشايش مي گردد.

محل بازگشايي پاكات مناقصه: زاهدان خيابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه 37و39شركت سهامي برق منطقه اي سيستان وبلوچستان-دفتر امور تداركات و قراردادها

مدت تحويل كالا : 2 ماه شمسي از تاريخ ابلاغ قرارداد توسط كارفرما

شرايط لازم جهت شركت در مناقصه :

تنها مناقصه گراني ميتوانند نسبت به خريد اسناد مناقصه اقدام نمايند كه داراي سابقه ساخت و تحويل حداقل يكدستگاه پست سيار و يا فيدر سيار مشابه باشند . در صورت شركت در مناقصه و عدم ارائه مستندات مربوطه مطابق با اسناد مناقصه ، پيشنهاد مناقصه گر بازگشايي نخواهد شد .

 

شرح:
برق منطقه اي سيستان و بلوچستان برگزارکننده:
1395/10/28 مهلت دریافت:
بصورت الكترونيكي محل دریافت:
فيش واريزي بهمراه معرفي و آدرس ايميل مدارک مورد نیاز:
1395/11/10 مهلت ارسال:
دبيرخانه برق منطقه اي سيستان و بلوچستان آدرس:
1395/11/11 تاریخ گشایش پاکت ها:
305000000 مبلغ تضمین:
0 مبلغ اولیه پیمان:
جاري محل تامین اعتبار:
2ماه مدت پروژه:
1395/10/19 آخرین مهلت:
1395/10/19 تاریخ ثبت پروژه:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان می باشد
 
Powered by DorsaPortal